MØD OS: Bestyrelsen

Ildsjælene i bestyrelsen for den nye kristne daginstitution og friskole i Fredericia kan du møde herunder:

Formand: Hanna Klitlund Nielsen

Hanna Klitlund Nielsen
Som forælder og lærer vil jeg arbejde for:
– Et tæt samarbejde mellem skolen og familierne om at skabe en god og tryg skolegang for barnet
– at eleverne oplever sig værdifulde, ikke pga. hvad de gør eller kan, men pga. dem de er.
– at personalet, elever og forældre er med til at skabe en tryg og hjemlig atmosfære på skolen.

Næstformand: Helene Kofoed-Pihl

Helene Kofoed-Pihl
Som mor, religionssociolog og en, der for nyligt har skrevet speciale om friskoler i Danmark, bidrager jeg særligt med:
– viden om friskolelovgivningen, tilsynspraksis og kravene til en friskole
– et fokus på at styrke sammenhængskraften på skolen og forankringen i lokalområdet
– en brand for at skabe et trygt læringsmiljø med tydelige værdier og respekt for det enkelte barns udvikling.

Ulla Kragh Jespersen

Som lærer og sprogcenterlærer vil jeg gerne medvirke til, at:
– Skolen er for alle et trygt sted at være, lege og lære
– At skolen har et dynamisk fagligt niveau
– Eleverne styrkes i de sociale kompetencer, så hver enkeltes elevs værdi, bliver respekteret
– At skolen skaber gode rammer, så børnene bliver udviklet fagligt, socialt som
selvstændige mennesker

Sekretær: Bjarne Ingemansen

Bjarne Ingemansen
Jeg vil som jurist og som nærstående til en person med handicap gerne bidrage til, at:
– Skolen har styr på alle juridiske forhold
– Enhver elev oplever sig elsket og værdifuld
– Skolen er en arbejdsplads med god arbejdslyst for alle ansatte

Kasserer: Sissel Kofoed Nedergaard

Sissel Kofoed Nedergaard
Som forælder og sygeplejerske vil jeg gerne medvirke til, at:
– Skolen er et trygt sted hvor den enkelte elev bliver set og opbygget fagligt, personligt og åndeligt.
– Skolen fungerer med et stærkt samarbejde mellem ledelse, lærere og forældre.